View ProjeQtOr On SourceForge.net
ProjeQtOr - Project Management Tool
Support us on Capterra
OIN - Open Invention Network
ProjeQtOr free project management software - In which industry do you use projector / Dans quel secteur d'activité utilisez vous projector - ProjeQtOr
 
 

In which industry do you use projector / Dans quel secteur d'activité utilisez vous projector

More
29 Sep 2014 10:21 #1 by protion
The post Babynus gives me an idea.
That everyone (who wants) indicates in which industry uses projector to ease exchange and feedback between persons of the same sector.
Le post de Babynus me donne une idée.
Que chaque personne (qui le souhaite) indique dans quel secteur d'activité il utilise projector, afin de facilité les échanges et les retours d'expérience, entre les personnes d'un même secteur.
The following user(s) said Thank You: DAMANICH

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Sep 2014 10:23 - 29 Sep 2014 12:43 #2 by protion
As I begin my idea.
For my part I work in a design office environment.
Comme c'est mon idée je commence.
Pour ma part je travail dans un bureau d'étude en environnement.
on l'utilise pour la gestion et le suivi des études, et le suivi de la facturation, rien a voir avec l'informatique.
Last edit: 29 Sep 2014 12:43 by protion.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Sep 2014 11:57 #3 by babynus
My two cents :
I work in IT conpany
___

Ma contribution
Je travaille dans une ESN (ex SSII)

Babynus
Administrator of ProjeQtOr web site

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Sep 2014 12:01 #4 by babynus
Hi,
As a precision, it would also be intersting to know, if you don't work in IT company, if it is in OT departement or not...
Goal is to know if ProjeQtOr is used outside IT.
___

En précision, ce serait intéressant de savoir, si vous ne travaillez pas dans une SSII, si vous être dans le département SI de l'entreprise ou non.
Le but est de savoir si ProjeQtOr est utilisé pour gérer des projets autres qu'informatiques.

Babynus
Administrator of ProjeQtOr web site

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Sep 2014 20:01 #5 by francis2301
I run a Corporate PMO in a Food Industry company, and we use it for the following types of projects (or at least we try to use, because in my opinion Projeqtor doesn't fit in some scenarios):
- IT projects
- Construction Projects
- Business Process Projects (some companies call this area as Business Transformation Projects)
- Industrial Automation / Manufacture
- Research and Development of new products
- Logistics
- Environmental, health and safety
- A diversity of Strategic and Organizational Projects in all company's departments (sometimes, a mixture of everything mentioned above)

Kind regards.
The following user(s) said Thank You: babynus

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Oct 2014 15:10 #6 by climb4fun
Hi all,

good idea. May I suggest to use a survey feature for this purpose - it bring's more statistical overview and value (if needed :whistle: )

Regards,

Klaus
The following user(s) said Thank You: 4ce

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: babynusprotion
Time to create page: 0.048 seconds

Cookies settings

×

Functional Cookies

Ce site utilise des cookies pour assurer son bon fonctionnement et ne peuvent pas être désactivés de nos systèmes. Nous ne les utilisons pas à des fins publicitaires. Si ces cookies sont bloqués, certaines parties du site ne pourront pas fonctionner.

Session

Please login to see yours activities!

Other cookies

Ce site web utilise un certain nombre de cookies pour gérer, par exemple, les sessions utilisateurs.