View ProjeQtOr On SourceForge.net
ProjeQtOr - Project Management Tool
Support us on Capterra
OIN - Open Invention Network
ProjeQtOr free project management software - Authentification Projeqtor avec durcissement Active Directory - ProjeQtOr

Authentification Projeqtor avec durcissement Active Directory

More
22 Dec 2025 08:35 #1 by jerome.moinet@rex-rotary.fr
Bonjour,

Je souhaite durcir la sécurité de mon Active Directory Windows Serveur. Cela passe par entre autre le chiffrement LDAP et le fait de mettre les admins du domaine dans l'OU "Protect User". Or quand je fais cela, Projeqtor n'arrive plus à contacter mon AD:
Le chiffrement LDAP met le message d'erreur authentification renforced required 
L'admin du domaine dans Protect User met le message Invalid Credential
La version de Projqtor V12.2.3
Br

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Dec 2025 17:55 #2 by maxca
Hello, 
Please read the forum rules ( here )and rewrite your message in English.
Have a nice day,

More
23 Dec 2025 11:38 #3 by jerome.moinet@rex-rotary.fr
Hi,
Sorry, i write in english. I use authentification Projeqtor with my active directory and I would like to secure it.
For this, i must to activate ldap signing and put my domain admin in the group "Protect User".. But if i done that, authentication projeqtor doesn'y work.
Ldap signing and Pojeqtor say: Error authentification renforced
Domain admin in Protect User and Pojeqtor say: Invalid Credential
Projqtor V12.2.3

Moderators: babynusprotion
Time to create page: 0.038 seconds

Cookies settings

Functional Cookies

Ce site utilise des cookies pour assurer son bon fonctionnement et ne peuvent pas être désactivés de nos systèmes. Nous ne les utilisons pas à des fins publicitaires. Si ces cookies sont bloqués, certaines parties du site ne pourront pas fonctionner.

Session

Please login to see yours activities!

Other cookies

Ce site web utilise un certain nombre de cookies pour gérer, par exemple, les sessions utilisateurs.