View ProjeQtOr On SourceForge.net
ProjeQtOr - Project Management Tool
Support us on Capterra
OIN - Open Invention Network
ProjeQtOr free project management software - Assign a person to an activity problem. Not all user listed - ProjeQtOr
 
 

Assign a person to an activity problem. Not all user listed

More
08 Jan 2014 16:49 - 09 Jan 2014 10:20 #1 by ffwrude
English :

Hello,

I'm trying to assign people on an activity that i created. The problem is when i browse the dropdown list, i see 3users possible. Problem is that i have a lot more. I have the same problem when i try to assign a responsible to the activity, but there i can click on the magnifying glass and select him.

Why can't i have all user listed in there ? What do i need to do for those users to get listed there ? All of my users are listed as ressources.

French :

Bonjour,

J'essaye d'assigner une personne à une activité mais impossible car il n'est pas présent dans la liste. J'ai le même soucis lorsque je veux définir le responsable mais je peux à la limite cliquer sur la loupe et aller chercher mon utilisateur. Le soucis c'est que lorsque j'essaye d'assigner une personne à l'activité, je ne vois que 3 de mes utilisateurs alors que j'en ai beaucoup plus.

Comment cela se fait il ? Que dois-je faire pour pouvoir voir tous mes utilisateurs dans cette liste déroulante ? Tous mes utilisateurs cont considéré comme ressources pourtant.
Last edit: 09 Jan 2014 10:20 by ffwrude. Reason: Resolved

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Jan 2014 17:49 #2 by babynus
You can assign only resources affected to the project of the activity.
Just affect the resources to the project, it will solve your problem, and this will give visibility of the project's activities to the resources ;)

Babynus
Administrator of ProjeQtOr web site

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jan 2014 10:20 #3 by ffwrude
Ah yes ! I added the user to the project but i needed to add the project to the "ressource user".
Thanks.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: babynusprotion
Time to create page: 0.028 seconds

Cookies settings

×

Functional Cookies

Ce site utilise des cookies pour assurer son bon fonctionnement et ne peuvent pas être désactivés de nos systèmes. Nous ne les utilisons pas à des fins publicitaires. Si ces cookies sont bloqués, certaines parties du site ne pourront pas fonctionner.

Session

Please login to see yours activities!

Other cookies

Ce site web utilise un certain nombre de cookies pour gérer, par exemple, les sessions utilisateurs.