View ProjeQtOr On SourceForge.net
ProjeQtOr - Project Management Tool
Support us on Capterra
OIN - Open Invention Network
ProjeQtOr free project management software - How to change the parameters of a section - ProjeQtOr
 
 

How to change the parameters of a section

More
18 May 2016 14:50 #1 by azerty21bis
####ENSGLISH

Hi,

I would change the parameters to fill eg for tickets as in the picture above - joined by modifying the code . But I do not see how this place - it is .
For example in the "Tickets" section I wish there was the id parameter , name, type of ticket, urgent and description. But I can not find which file is this part . If someone could give me an answer or explanation that will help me. :)

Thanks !





####FRANCAIS

Bonjour,

Je voudrais changer les paramètres à remplir par exemple pour les tickets comme dans l'image ci - jointe en modifiant le code. Mais je ne trouve pas à quel endroit celui - ci se trouve.
Par exemple dans la section "Tickets" je voudrais qu'il n'y ai que les paramètres id, nom, type de ticket, urgent et description. Mais je n'arrive pas à trouver dans quel fichier se trouve cette partie. Si quelqu'un pouvait me donner une réponse ou une explication cela m'aiderai beaucoup.

Cordialement.


Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 May 2016 20:00 #2 by babynus
First you can use simple Tickets.

Other solution: use Screen Customization plugin...

Babynus
Administrator of ProjeQtOr web site

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: babynusprotion
Time to create page: 0.050 seconds

Cookies settings

×

Functional Cookies

Ce site utilise des cookies pour assurer son bon fonctionnement et ne peuvent pas être désactivés de nos systèmes. Nous ne les utilisons pas à des fins publicitaires. Si ces cookies sont bloqués, certaines parties du site ne pourront pas fonctionner.

Session

Please login to see yours activities!

Other cookies

Ce site web utilise un certain nombre de cookies pour gérer, par exemple, les sessions utilisateurs.